ایگواین به طور رسمی به ناپولی پیوست

ایگواین رسما به ناپولی پیوست

باشگاه ناپولی اعلام کرد که گونسالو ایگواین، مهاجم رئال مادرید را با انتقالی در حدود 40 میلیون یورو به خدمت گرفته است.

ایگواین رسما به ناپولی پیوست

ملت ایران: باشگاه ناپولی اعلام کرد که گونسالو ایگواین، مهاجم رئال مادرید را با انتقالی در حدود 40 میلیون یورو به خدمت گرفته است.

بعد از انتقال 63 میلیون یورویی کاوانی به پاری سن ژرمن، باشگاه ناپولی به دنبال به خدمت گرفتن یک مهاجم جدید بود و در نهایت ایگواین را به عنوان بهترین گزینه، به خدمت گرفتند. ایگواین چند روز قبل برای انجام تست های پزشکی راهی ناپل شده بود اما امضای قرارداد نهایی امروز صورت گرفت.

این ملی پوش آرژانتینی پیش از این مورد توجه یوونتوس و آرسنال بود اما اکنون قراردادی 5 ساله با ناپولی امضا کرد و به هشتمین خرید گران قیمت تاریخ سری آ تبدیل شد.

ایگواین یکی از محصولات آکادمی جوانان ریورپلات است که در ژانویه 2007 با انتقالی 12 میلیون یورویی به رئال مادرید پیوست و در این مدت بیش از 100 گل در لالیگا برای این باشگاه به ثمر رساند.

او سومین بازیکن رئال است که در این تابستان راهی ناپولی شد. پیش از این خوسه کایخون و رائول آلبیول به سن پائولو رفته بودند.

باشگاه ناپولی همچنین در این تابستان رافائل، دروازه بان سانتوس و دریس مرتنس را از آیندهوون به خدمت گرفتند. انتظار می رود که به زودی په په رینا، دروازه بان لیورپول، هم به طور قرضی به این باشگاه بپیوندد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 5 مرداد 1392 | 20:18 | نویسنده : فرنوش |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.